minatjugopluss.blogg.se

Här börjar min viktresa. Varsågod och följ med!

Tjugo pluss

Publicerad 2013-11-10 19:12:49 i Allmänt,

Det senaste året har jag gått upp tjugo pluss kilo.
Varför?
Läkemedelsbiverkning. Det är inget magiskt med det; jag har inte gått upp av att äta luft. Däremot har aptiten, suget och hungern ökat något alldeles kolossalt. 
Med nytt läkemedel är suget borta men viktuppgången finns kvar.
I bloggen kommer jag dokumentera vägen tillbaka till min normala storlek. Mest för min egen skull men om någon annan blir inspirerad så är det ju toppen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mina

Är en trettiopluss trebarnsmamma som väger tjugopluss för mycket. I bloggen kommer jag dokumentera vägen till min vanliga storlek med bland annat före- och efterbilder och vikt och mått en gång i veckan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela